Rejestracja na warsztaty (wykładowcy) Imię Nazwisko E-mail Telefon Numer zamówienia 9:00-10:00 Julia Volkman - Wykład inauguracyjny - The Neuroscience of Learning Tak Nie ------------- 10:15 - 12:00 Warsztaty I Etan Boritzer - Young Writers Workshop: Teaching Professional Writing Tools David Rotberg - P & R: Purposeful and Reflective work in the Elementary environment Katarzyna Hordziejewicz - Akcja Adaptacja. Jak wprowadzić rodziny do społeczności żłobka? Joanna Papierska - Nauka czytania – dobre rady i kilka praktycznych pomysłów Jarosław Jordan - Lekcja ciszy Patty Sobelman - Working with Staff- Meetings/ What to do if director ------------- 12:30 - 14:00 Warsztaty II Julia Volkman - The Science of Reading in one or more Languages Patty Sobelman - Uncomplicating Everything David Rotberg - The Duality of Philosophy & Practicality: a balanced approach to classroom management in the Elementary environment Marta Chabowska - Gry i zabawy językowe i słuchowe w przedszkolu Urszula Tlaga, Justyna Mudent - Edukacja leśna- zachwyt i doświadczenie Aleksandra Chmiel-Czyżewska - DOM w domach dziecięcych ------------- 15:00 - 16:30 Warsztaty III Etan Boritzer - Mindful Meditation for Children Patty Sobelman - Building Community with Faculty Paulina Zawadzka - Peg dolls – opowiedz mi o ludziach z całego świata Julia Volkman - The Neuroscience of Mindfulness and why it matters for Education Joanna Pluta - Praca z tekstem literackim w klasach 1-3 Angelika Górska, Anna Nowak Ludziejewska, Alicja Czucha 9:00-10:00 Julia Volkman - Stress, Resilience, and Learning Tak Nie ------------- 10:15 - 11:15 Warsztaty IV Patty Sobelman - Glass Classroom Etan Boritzer - Warsztat o języku Małgorzata Okła - Story Telling Zuzanna Doliwa - Postawa nauczyciela David Rotberg - Takeaways 101: Practical follow-up work and lessons Paulina Skoczyk, Krzysztof Dziemidzik - O muzyce i muzykowaniu w szkole i przedszkoluns ------------- 11:45-13:00 Warsztaty V Julia Volkman-Język wczesnego dzieciństwa: podejście Montessori / Dwyer część I Emilia Polnau- Akredytacja Katarzyna Hordziejewicz- Jak wprowadzać język w klasie żłobkowej Marta Niska, Ania Wenta- Diagnoza, nie stygmatyzowanie Magdalena Sarnot- Wrzecinowska-By matematyka była zapamiętana - wyprowadzanie wzorów. Program montessori 9-15 Joanna Papierska- Jak prowadzić kręgi --------- 14:00 - 15:00 Warsztaty VI Julia Volkman - Early Childhood Language: The Montessori/Dwyer Approach Part II Barbara Stasieło - Power Point dla rodziców – Montessori w domu i w przedszkolu Wioletta Skubera - Trudne rozmowy David Rotberg - The Joy of Six Year Old: Wonder in the 2nd Plane of Development Patty Sobelman - Difficult Conversations Joanna Maghen - Rozszerzenia materiałów – sensoryka ------------- Wyślij