Najczęściej zadawane pytania
1. GDZIE I KIEDY ODBYWA SIĘ KONFERENCJA W ROKU 2024?
XIII Międzynarodowa Konferencja Montessori odbędzie się w terminie 12-14.04.2024 w hotelu DoubleTree by Hilton, ul. Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa.
2. JAK DOJADĘ MA MIEJSCE WYDARZENIA?
W zależności od sposobu dotarcia na miejsce.
Dla zmotoryzowanych uczestników Konferencji proponujemy bezpłatny hotelowy parking.
Dla osób dojeżdżających z centrum Warszawy środkami transportu publicznego :
– Kolej regionalna R7 – do stacji Warszawa Radość, następnie autobus 219 z PKP Radość 04 do przystanku Ośrodek Szkoleniowy 02
Lub
– Tramwaj 22 do Rondo Waszyngtona, następnie autobus 146 do Skalnicowa 01.
3. KIEDY STARTUJĄ ZAPISY I JAK MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?
Zapisy na Konferencję uruchamiamy 1 lutego 2024 roku, a zarejestrować się można wypełniając formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie głównej Polskiej Rady Montessori / www.radamontessori.pl/
4. CZY MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ NA WYBRANY DZIEŃ KONFERENCJI?
Oferujemy 2 rodzaje pakietów :
1. Na 1 dzień konferencji (piątek 12.04.2024)
2. Na 2 dni konferencji (sobota i niedziela 13 i 14.04.2024)
Uczestnik może zakupić udział w wybranej przez siebie opcji uczestnictwa lub wybrać obydwie możliwości.
6. CO ZAWIERA PAKIET KONFERENCYJNY?
PAKIET UCZESTNIKA KONFERENCJI (SOB.-ND.) ZAWIERA:
Udział w wykładach i warsztatach zgodnie z programem konferencji
Przerwy kawowe
Lunch (sobota) i bufet z przekąskami (niedziela)
Okolicznościowa torba z programem i materiałami od Partnerów
Udział w targach Montessori w strefie Partnerów
Certyfikat udziału
Bezpłatny parking
PAKIET UCZESTNIKA WARSZTATÓW (PT.) ZAWIERA:
Udział w wykładach i warsztatach zgodnie z programem konferencji
Przerwę kawową
Bezpłatny parking
Certyfikat udziału
7. CZY MOŻLIWE JEST OTRZYMANIE FAKTURY I W JAKI SPOSÓB?
Tak, warunkiem otrzymania faktury za udział w wydarzeniu jest uzupełnienie danych organizacji w formularzu rejestracyjnym. Faktury zostaną wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu rejestracyjnym po zaksięgowaniu opłaty za udział w wydarzeniu.
Aby otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności dla placówki edukacyjnej, prosimy po dokonaniu rejestracji przesłać stosowną informację na adres kontakt@konferencjamontessori.pl.
8. CZY DLA CZŁONKÓW POLSKIEJ RADY MONTESSORI SĄ PRZEWIDZIANE ZNIŻKI NA ZAKUP BILETÓW?
Tak, jeśli jesteś lub chcesz zostać członkiem Polskiej Rady Montessori, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@radamontessori.pl aby otrzymać specjalny kod rabatowy.
9. KIEDY MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA WARSZTATY
Wszystkie osoby, które się zarejestrowały i opłaciły udział w Konferencji otrzymają w osobnej wiadomości e-mail specjalny link umożliwiający zapis na wybrane przez siebie warsztaty podczas sesji równoległych.
10. CZY POZA PROGRAMEM KONFERENCJI I WARSZTATÓW ZAPLANOWANE JEST COŚ JESZCZE?
Tak, dla uczestników Konferencji przygotowaliśmy również możliwość wzięcia udziału w Targach Montessori, gdzie na stoiskach naszych partnerów będzie można obejrzeć i przetestować produkty, a także dokonać zakupu na miejscu lub złożyć zamówienie.
11. CZY ZAGRANICZNI WYKŁADOWCY BĘDĄ Z NAMI OBECNI NA KONFERENCJI?
Tak! Wszyscy wykładowcy będą fizycznie obecni z nami na konferencji, a ich wykłady będą tłumaczone symultanicznie lub konsekutywnie dla tych wszystkich, którzy nie czują się pewnie w języku angielskim.
12. NOCLEGI DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
Dla wszystkich zainteresowanych noclegiem podczas Konferencji w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie, przygotowaliśmy specjalny link rezerwacyjny, gdzie w specjalnych cenach można dokonać rezerwacji na wybrany dzień pobytu.
https://www.hilton.com/en/attend-my-event/wawccdi-gmohl-2c8b5e69-8985-4f99-a802-969289615f60/
Ilość dostępnych miejsc jest ograniczona czasowo i ilościowo.
Istnieje możliwość skorzystania na własną rękę z innego miejsca zakwaterowania.