REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU WWW.RADAMONTESSORI.PL
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów usług w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.radamontessori.pl, oraz warunki sprzedaży dostępnych w Serwisie materiałów i usług. Sprzedawcą w rozumieniu niniejszego regulaminu jest STOWARZYSZENIE POLSKA RADA MONTESSORI z siedzibą przy ul. Lwowskiej 11 lok. 3, 00-660 Warszawa (adres do doręczeń: ul. Lwowska 11/3, 00-660 Warszawa), NIP:
7010704350, REGON: 367802034, adres e-mail: biuro@radamontessori.pl.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
II. Definicje
1. Sprzedawca – Autor, właściciel i administrator Serwisu STOWARZYSZENIE POLSKA RADA MONTESSORI z siedzibą przy ul. Lwowskiej 11 lok. 3, 00-660 Warszawa, NIP: 7010704350, REGON: 367802034
2. Autor – firma opisana szczegółowo w punkt 1 ust. 1 Regulaminu.
3. Sklep/Serwis – internetowy serwis usługowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.radamontessori.pl, pozwalający na wyszukiwanie i oglądanie treści oferowanych w Serwisie, w tym Produktu oraz obejmujący wszystkie usługi i funkcje, rekomendacje i recenzje, witrynę internetową, interfejsy użytkownika, a także wszystkie związane z nimi treści i oprogramowanie.
4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Serwisu.
6. Konsument– osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową 7. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zapisu i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą 9. Formularz Zapisu – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez zapisanie się oraz określenie sposobu dostawy i płatności.
10. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą, w szczególności kurs/warsztat online lub stacjonarny. 11. Umowa – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę odpłatnych usług dostępnych w Serwisie.
12. Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z serwisu www.radamontessori.pl.
III. Kontakt z Serwisem
1. Siedziba Sprzedawcy: ul. Cybernetyki 13, 02- 677 Warszawa.
2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@radamontessori.pl
3. Numer kontaktowy Sprzedawcy: 667 879 300
4. Wskazane w niniejszym punkcie dane kontaktowe stanowią jedyną formę kontaktu dostępną pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
5. Klient w celu sprawnego użytkowania Serwisu powinien dysponować aktywnym i czynnym adresem e-mail oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, wyposażonym w działającą przeglądarkę internetową.
IV. Postanowienia ogólne
1. Każdy użytkownik Internetu, w szczególności Klient może swobodnie wchodzić na stronę Serwisu.
2. Użytkownicy mogą korzystać z Serwisu tylko w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, usunięcia danych lub likwidacji zamówienia w przypadku złamania przez niebędącego konsumentem Użytkownika prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
4. Przez siłę wyższą, o której mowa w ust. 3 rozumie się w szczególności zdarzenie o charakterze nagłym i nadzwyczajnym, niezależne od Sprzedawcy, którego nie mógł on przewidzieć oraz któremu nie był w stanie zapobiec.
5. Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
V. Zasady składania Zamówienia i wykonania Umowy
1. W przypadku biletu na Konferencje klient wypełnia Formularz rejestracyjny, a następnie wybiera jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłaca zamówienie w określonym terminie.
2. Klient otrzyma bilet po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę wpłaty dokonanej poprzez płatność online (PayU) lub po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
3. Klient każdorazowo, w zależności od wyboru rodzaju Produktu, zostanie poinformowany mailowo o terminie i sposobie realizacji Zamówienia.
4. Do skutecznego złożenia Zamówienia konieczne jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza Zamówienia i wskazanie danych kontaktowych i adresowych.
5. W przypadku, gdy podane przez Klienta dane w formularzu są błędne, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieskorzystania przez Klienta z Produktu. 6. Zamawiający Klient ma obowiązek skontaktowania się ze Sprzedającym, jeśli nie otrzyma
emaila z potwierdzeniem zakupu Produktu. Email może nie dotrzeć do Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest do wyjaśnienia tej sprawy ze Sprzedającym.
VI. Prawo do odstąpienia od Umowy
Rezygnacja przez Uczestnika z udziału może nastąpić wyłącznie w drodze pisemnego oświadczenia, przesłanego emailem oraz po osobistym potwierdzeniu telefonicznym pod nr tel. 604 528 181
W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji i Warsztatach Organizator pobierze opłaty manipulacyjne w następujących wysokościach:
1. 0% – jeśli rezygnacja z udziału nastąpi w ciągu 7 dni od daty przesłania Deklaracji Zgłoszeniowej i wniesienia opłaty.
2. 50% – jeśli rezygnacja z udziału nastąpi do dnia 31 marca 2023 r. włącznie. 3. 100% – wartości zamówienia w przypadku rezygnacji po 31 marca 2023 r. bez ważnych przyczyn życiowych lub medycznych.
VII. Reklamacje
1. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i propozycje pod jego adresem, skargi i reklamacje prosimy kierować drogą elektroniczną na adres mailowy biuro@radamontessori.pl.
2. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony, w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga dłuższego czasu.
3. W opisie reklamacji zaleca się podanie przez Klienta: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. O rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji Polska Rada Montessori poinformuje Użytkownika za pomocą wiadomości e-mail przesłanego na adres wskazany przez Użytkownika w trakcie rejestracji przez Formularz Zgłoszenia.
VIII. Przetwarzanie danych osobowych w Serwisie
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy, w tym umowy sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora
• W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i taką możliwość gwarantuje mu Sprzedawca.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
IX. Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. O każdej zmianie, o której mowa w ust. 2, Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.